درباره ما

about-us-1

شرکت فن آوران مکاترونیک آرتا، با هدف تلفیق علم مکانیک و الکترونیک و آفرینش ابداعات جدید در زمینه تجهیزات مربوط به اسناد هویتی و امنیتی فعالیت خود را آغاز نموده است.

این شرکت با گرد هم آوردن جمعی از نخبگان جامعه دانشگاهی کشور که دارای سوابق درخشان در کارنامه کاری خود می باشند، در حال بومی سازی بسیاری از تکنولوژیهای پیشرفته مورد نیاز کشور در بخشهای مختلف می باشد.

جهت آشنایی با برخی از ابداعات واختراعات مربوط به کادر فنی این شرکت که در سطح بین الملل مطرح میباشند، به ذکر موارد زیر می پردازیم:

  • طراحی و ساخت اولین دستگاه پرینتر سه بعدی پیزو الکتریک . شماره ثبت اختراع : 43001
  • ساخت مواد مقاوم به حرارتهای بالا به عنوان مواد اولیه دستگاه پرینتر سه بعدی ( کاربرد نظامی و صنعتی )شماره ثبت اختراع : 63777
  • طراحی و ساخت پرینتر چند منظوره . ( کاربرد صنعتی و عمومی ) شماره ثبت اختراع : 65164
  • طراحی و تولید دستگاه چاپ مدارک شناسایی. شماره ثبت اختراع : 67123

یکی از موفق ترین طرحهای اشاره شده، طراحی و تولید دستگاه چاپ مدارک شناسایی، شناسنامه و پاسپورت می باشد. این طرح در سال 1389و با پیشنهاد اداره ثبت احوال استان تهران آغاز شد و تا کنون حدود 700 دستگاه از این نوع چاپگر شناسنامه در داخل کشور و 30 دستگاه در سایر کشورهای دنیا، وظیفه شخصی سازی شناسنامه های جدید را به عهده دارند.

برخی ادارات از جمله اداره بنادر و دریانوردی و سازمان توسعه کیش نیز جهت صدور دفترچه های گواهینامه دریایی و گواهینامه های رانندگی خود از این دستگاه استفاده می نمایند.